Veelgestelde vragen

Welkom op de FAQ pagina. Hieronder zijn de meest gestelde vragen & hun bijbehorende antwoorden te vinden.

Staat je vraag er toch niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Shoppen

Nee! Ook zonder account kun je bij MC Company shoppen.

Het kán wel & is daarnaast ook nog erg handig. Op deze manier kun je gemakkelijk al je aankopen overzichtelijk inzien en bijvoorbeeld vorige aankopen inzien.

Je kunt gemakkelijk het wachtwoord van de account resetten in het Mijn account-gedeelte. Klik vervolgens op “Wachtwoord vergeten” en vul je E-mailadres (waar je je mee hebt aangemeld) in.

Er wordt nu een mail gestuurd naar dit mailadres met daarin een reset-linkje. Klik op dit linkje om je nieuwe wachtwoord in te stellen!

Mocht het nu toch nog niet lukken? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Hoe je dit kunt doen vind je onder het kopje Contact.

Om er achter te komen welke maat je hebt, kun je uitgaan van de gegevens zoals ze staan op de pagina Maattabel.

Wijzigingen aanbrengen aan een bestaande order is beperkt mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer gereed.

Is het artikel beschadigd of is het verkeerde artikel opgestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zoals te lezen is in ons retourbeleid, is het bij MC Company enkel mogelijk om artikelen die niet goed zijn, retour te brengen in een van onze winkelfilialen.

Benieuwd in welke plaatsen onze winkels liggen? Kijk op onze Vestigingen pagina. 

MC Company probeert ten alle tijden leveringen snel af te handelen.

Wij verzenden onze webshoporders met DPD. Na het verzenden van je order, ontvang je een Track & Trace code in je mailbox. Hiermee kun je je pakketje volgen.

Normaal gesproken zou het niet langer dan 5 werkdagen mogen duren voordat het pakket bij jou thuis bezorgd wordt.

Prijzen & betalingen

MC Company werkt samen met STG Mollie Payments om iDeal, creditcard, Apple Pay en een aantal andere betaalmethodes mogelijk te maken op de webshop. Ondanks het professionele werk dat door hen geleverd wordt, komt het helaas wel eens voor dat er iets fout gaat.

Mocht er in het afrekenproces iets fout zijn gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice. Hoe je dit kunt doen, staat beschreven op de Contact pagina.

Voor informatie over welke betaalmethodes wij accepteren kun je onze Betaalmethodes pagina raadplegen.

MC Company accepteert de FashionCheque.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om de MC Company Modecheque online in te wisselen